Deutsch.Liebhaberei یک مدرسه آنلاین آموزش زبان با تمرکز بر زبان آلمانی و تیم تخصصی زبان آلمانی است و به صورت آنلاین، به زبان آموزان خدمات ارائه می کند. لازم به ذکر است که این مجموعه بخش های زبان انگلیسی و فرانسوی نیز دارد. لطفا زبان آموزان توجه داشته باشند که در حال حاضر کلیه کلاس های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به صورت آنلاین است و فعلا امکان برگزاری کلاس های فیزیکی مقدور نیست زیرا بسیاری از اساتید تیم تخصصی زبان آلمانی، ساکن در آلمان هستند.

قوانین و ضوابط ثبت نام در کلاس های زبان تیم Deutsch.Liebhaberei  به شرح ذیل است:

  1. ثبت نام کلاس های خصوصی به صورت 10 جلسه ای است که در ابتدای ترم به صورت کامل پرداخت می شود.
  2. در کلاس های گروهی، در صورتی که زبان آموز طی جلسات اول و دوم از نحوه تدریس مدرس ناراضی باشد، در صورت اعلام به مدیریت بعد از جلسه اول، شهریه به صورت کامل و در صورت اعلام بعد از جلسه دوم با کسر 20 درصد به زبان آموز عودت داده می شود. در صورتی که دیرتر از این جلسات اعلام شود، شهریه سوخت می شود و امکان عودت مبلغ وجود ندارد.
  3. در صورتی که زبان آموز به هر دلیلی به جز نحوه تدریس و نارضایتی از مدرس، درخواست انصراف از کلاس را داشته باشد، شهریه سوخت می شود.
  4. در صورتی که زبان آموز یک هفته قبل از شروع کلاس، از شرکت در کلاس انصراف دهد، شهریه با کسر 10 درصد به ایشان عودت داده می شود.
  5. در هر ۵ جلسه خصوصی حق کنسلی یک جلسه توسط زبان آموز و یک جلسه توسط مدرس وجود دارد. در صورت کنسلی حداقل ۳ ساعت قبل از کلاس باید به طرفین خبر داده شود. همچنین در کلاس های گروهی، در صورتی که زبان آموز بیش از 3 الا 4 جلسه غیبت بدون هماهنگی را داشته باشد، مدرس حق حذف زبان آموز را از کلاس دارد و امکان عودت شهریه وجود ندارد. همچنین این میزان غیبت منجر می شود، زبان آموز نتواند به سطح بعدی برود.
  6. زبان آموز برای هر یک جلسه کلاس آنلاین موظف به خواندن دروس داده شده است. زبان آموز باید حداقل یک ساعت در روز در منزل خود این دروس را خوانده و برای کلاس های گروهی موظف به مرور دروس حداقل یک ساعت و نیم در منزل است.
  7. متد تدریس در کلاس های خصوصی با کتاب مورد نظر زبان آموز امکان پذیر است. ولی زبان آموز می تواند از متد پیشنهادی مدرس مورد نظرش نیز استفاده کند. متد پیشنهادی تیم Liebhaberei در انتها آمده است.
  8. با توجه به اینکه کلاس های تیم Liebhaberei به صورت آنلاین است، زبان آموز با علم بر آنلاین بودن کلاس، ثبت نام خود را انجام می‌دهد، موظف است که اینترنت خوبی برای حضور در کلاس داشته باشد. در صورتی که سیستم یا اینترنت زبان آموز مشکل داشته باشد، امکان انصراف نیست و زبان آموز می تواند به صورت آفلاین دوره را بگذراند و از ویدیوهای ضبط شده استفاده کند. تیم Liebhaberei هیچ تعهدی بابت رفع مشکلات سیستمی و اینترنتی زبان آموزان ندارد. در صورتی که مشکل اینترنتی از سمت مدرس یا سایت برگزاری کلاس ها باشد، در کلاس های خصوصی، کلاس برای زبان آموز ذخیره می شود و مدرس موظف به برگزاری جلسه جبرانی است. همچنین در صورت بروز مشکل از سوی مدرس در کلاس های گروهی، کلاس جبرانی برای زبان آموزها برگزار خواهد شد.
  9. در صورتی که زبان آموز در کلاس های گروهی با مشکل اینترنت روبرو شود، با توجه به اینکه کلاس ها توسط مدرس ضبط می شوند، می تواند ویدیو ضبط شده را تماشا کند و امکان ذخیره کلاس برای زبان آموز نیست. زبان آموز موظف است که وسایل مورد نیاز برای حضور در کلاس، گوشی، تبلت یا لپ تاپ را داشته باشد.
  10. در کلاس های خصوصی اگر به هر دلیلی زبان آموز قادر به حضور در کلاس نباشد و اطلاع ندهد، جلسه سوخت می شود. لطفا حتما خبر بدهید.
  11. تکالیف کلاس به صورت آنلاین از طریق تلگرام در فرمت های عکس، پی دی اف، ورد و … برای مدرس فرستاده می شود و مدرس نیز در تلگرام یا در کلاس در صورت نیاز به تصحیح، به زبان آموز اعلام می کند.
  12. پایان هر سیلابس مشخص( به عنوان مثال ۶ درس از کتاب اشتارتن ویا) یک امتحان از زبان آموزان در کلاس های گروهی، خصوصی و نیمه گروهی گرفته می شود. این امتحان جز جلسات کلاس ها محسوب نمی شودو کاملا رایگان است. امتحان ها کاملا استاندارد و در سایت گرفته می شود.
  13. در صورت پشیمانی زبان آموز از ادامه کلاس در میانه ترم به شرط خبر دادن زبان آموز یک هفته زودتر، شهریه جلسات باقی مانده با کسر ۴۰ درصد، به زبان آموز عودت داده می شود.
  14. به ازای اضافه شدن هر فرد در کلاس های خصوصی (تا ۳ نفر امکان افزایش ظرفیت وجود دارد) 50 درصد به ازای هر شخص (دونفر) و 30 درصد به ازای هر شخص (سه نفر ) به شهریه اضافه شده و تقسیم بر تعداد می شود.
  15. تعطیلات رسمی کشور، تعطیل هستند و کلاس های گروهی برگزار نمی شود. کلاس های خصوصی هم تنها زمانی که طرفین باهم توافق کنند، می توانند کلاس را در ایام تعطیل برگزار نمایند.
  16. کلاس های گروهی در پلت فرم سایت بیگ بلو باتم و کلاس های خصوصی در پلتفرم توافقی برگزار می شوند.
  17. در صورت تمایل به ثبت نام در کلاس های خصوصی، برای رزرو کلاس ها حداقل ۲ تا ۳ هفته قبل زودتر درخواست شود تا هماهنگی های لازم انجام شود و در صورتی که زبان آموز به هر دلیلی پشیمان شود شهریه با کسر، ۶۰ درصد بازگردانده می شود.
  18. حداکثر تعداد غیبت ها در طول ترم 3 جلسه می باشد.

متد تدریس پیشنهادی تیم تیم Deutsch.Liebhaberei : از سطح A1 تا سطح B1 کتاب منشن یا اشتارتن ویا و برای سطح B2 دو کتاب میتل پونکت و زیشا می باشد.

با تشکر

تیم Deutsch.Liebhaberei